Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Kjole januar 24, 2010

Filed under: strikk — Ella @ 10:53 pm
Tags: , , ,

Jeg har endelig fått ut fingeren så her kommer endelig bilde av en av kjolene jeg har strikka meg. Denne oppskriften er å finne i Maskerader # 11 og kjolen er strikka i Faerytale og tynn alpakka. Den er veldig enkel og er strikket med dobbelt og tredobbelt garn, så her går det unna. Siden det allerede fantes et fint bilde av meg med denne kjolen gidder jeg ikke fotografere den på nytt. Lua og pulsene har jeg ikke strikka.

Jeg er også ferdig med denne kjolen jeg har designa til jenta mi. Tøff kjole i babysilk med vampyrsmilefjes på! Den blei skikkelig fin og forhåpentligvis får jeg fotografert henne med den i morgen. 🙂

 

One Response to “Kjole”

  1. Kudi Says:

    Veldig fin kjole!
    Kjente jeg fikk veldig lyst på pulsene, hehe.. fiiiine fargen.


Legg igjen en kommentar

