Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Knit Pro november 14, 2009

Filed under: knit pro — Ella @ 9:28 pm
Tags:

Jeg har tilbragt deler av ettermiddagen og kvelden med diverse strikketøy. På et av strikketøyene var det to deler som skulle over på hver sin tråd og en del som skulle strikkes på. Jeg må si at Knit Picks gjør slike strikketøy mye enklere og morsommere å jobbe med. Jeg skjønner ikke de som sier at denne ordningen er så tungvint og heller vil ha «vanlige» pinner. Jeg synes det ville være mye mer tungvint å sette deler av arbeidet over på tråder. Nå sitter delene på hver sin vaier med stopper i endene, og ettersom jeg kommer til hver del skrur jeg bare på pinnene i stedet for å plukke opp maskene fra en tråd. Genialt!!! 😀

 

Legg igjen en kommentar

