Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Pjona pulsvanter september 2, 2009

Filed under: pjoning — Ella @ 8:59 pm
Tags: ,

IMG_1101 Disse pulsvantene lagde jeg for et års tid siden til et pjonekurs jeg skulle holde på jobben. Hvis noen synes jeg har fått litt vel hårete armer etter hvert kan jeg fortelle at jeg har fått en mann til å være håndmodell for meg. 😉

Jeg har brukt Misti til disse vantene og de er supermyke. Jeg tok utgangspunkt i disse til pjonekurset, og blant andre Annepålandet har laget sin egen variant av disse, med litt tommel. Hun har også lagt ut bilder av flere lekre pjoneprosjekter.

Jeg har noen flere pjoneprosjekter på gang, men de ligger på jobben og skal forhåpentlig være med i et oppskriftshefte en gang i tiden.

IMG_1103

 

One Response to “Pjona pulsvanter”

  1. Javisst har jeg lagd dem, og jeg er KJEMPEFORNØYD med de vantene! Finfin oppskrift, Stella!


Legg igjen en kommentar

