Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Hero, spiren og meg august 25, 2009

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:17 pm
Tags: ,

I sommer var vi på besøk i reptilparken og der fikk vi hilse på den utrolig fine kongepytonen Hero. Både spiren og jeg falt pladask og kongepyton var med ett på toppen av ønskelista. Bare se så fin han er:

IMG_1127

Spiren koste seg med Hero, og synes helt klart vi kunne trenge en slange hjemme…

IMG_1112

Jeg forelsket meg også i den flotte slangegutten, men jeg tror nok ikke vi skal utvide dyrehagen hjemme hos oss med det første. 😉

IMG_1137Vi får heller besøke reptilparken igjen… 🙂

 

One Response to “Hero, spiren og meg”

  1. Balanse Says:

    Ikke det at jeg flyr ned dørene hos dere, men om dere fikk en slange i hus tror jeg nok aldri jeg ville turt å komme på besøk igjen…

    Så vakre og sommerfriske dere ser ut forresten, jenter!


Legg igjen en kommentar

