Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Regnfull sommer august 23, 2009

Filed under: hund — Ella @ 5:07 pm

IMG_1083Her ligger Echo og slanger seg på gulvet. Sommeren har vært regnfull og ikke sjelden har hun foretrukket stuegulvet framfor parken. Lille frøken bøllebull liker nemlig ikke regn. «Det er vått ute», sier hun og nekter å gå ut. Jeg kan prøve å insistere på at frisk luft er sunt for hunder, men det hjelper ikke. «Jeg må ikke tisse», påstår hun og gjesper stort. «Jeg er bare veldig veldig trøtt, så jeg må nok sove en stund til. Vekk meg når gatene er tørre…»

Hva skal en stakkar gjøre? Jeg holder årvåkent øye med bikkja av frykt for at hun skal komme til å tisse på seg til slutt, samtidig som jeg må innrømme at jeg liker å ha en hund som ikke forlanger lange turer uansett vær. Bikkja er flink hun, vi har ikke hatt noen uhell så langt i sommer. 🙂

 

2 Responses to “Regnfull sommer”

  1. Karin Says:

    det var en nyydelig bøllebull 🙂
    kjekt med bikkjer som liker dårlig vær like lite som oss…

  2. tylandra Says:

    Veldig kjekt! Jeg trenger i hvert fall ikke slite ut regntøyet mitt på grunn av bøllebull. 😉


Legg igjen en kommentar

