Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Sulkakjole april 11, 2009

Filed under: kjole — Ella @ 1:38 pm
Tags: , ,



Her er bilde av sulkakjolen min. Eget design og alt! 😀
Jeg har bare dette bildet med skjerf og lue, så til jeg eventuelt får tatt nye bilder får dette duge. Min største utfordring er å finne fotograf. Jeg synes ikke det holder å henge kjoler og slikt på en henger og fotografere dem. Man ser mye bedre hvordan plaggene er når de sitter på en kropp. Det spørs om jeg ikke må utdanne Spiren til å fotografere…

 

3 Responses to “Sulkakjole”

  1. Annepålandet Says:

    Kjolen ble kjempefin! Og jeg er helt enig – det er finest med live modeller, så du må nok lære opp datteren. Tenk så praktisk da!

  2. peacemaker Says:

    Tøff den da. Hva er en sulka?

  3. Stella Says:

    sulka er et garn – en blanding av merinoull, alpakka og silke. 🙂


Legg igjen en kommentar

