Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Sofakos februar 21, 2009

Filed under: Uncategorized — Ella @ 12:34 pm

Jeg har hatt fri fra jobben og siden jeg ikke har vært bra har jeg liggi på sofaen mesteparten av tida. Det er det fire firbeininger som setter pris på! Siden jeg har vært aleine har jeg ikke bilder av kosungene på fanget, men jeg har da noe som er passende likevel.

 

One Response to “Sofakos”

  1. Gro Says:

    Så koselig når de kommer sånn 🙂

    Litt misunnelig for ingen av mine to er «fangbarn» 😉


Legg igjen en kommentar

