Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Sjalu katt? februar 4, 2009

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:13 pm


Blue Chandra setter ikke pris på 101 Dalmantinere.
-Fnyyyys, hunder! Ser dere på hunder? Jeg setter meg her jeg, så dere kan se på meg i stedet!

 

3 Responses to “Sjalu katt?”

  1. Gro Says:

    He, he…morsom pus!!

    Kjempeflott blogg med masse fine bilder:)

  2. Charlotte Says:

    Stiiilig!!! Åh, jeg ønsker meg en siameser ja..

  3. Hanne Says:

    Herlig å se bilder av henne 🙂

    Hun vil nok være dronninga på haugen. 😀

    -Hanne


Legg igjen en kommentar

