Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Blue Chandra øverst i skapet. februar 2, 2009

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:01 am

Dette er Blue Chandra i den øverste kurven i det nye klesskapet mitt. Så fort jeg åpner skapdørene kommer hun løpende, og det tar henne ikke mer enn ett sekund å nå toppen. Jeg skulle gjerne tatt bilder av henne i farta, men hun er for rask. Det hun sitter på er en sammenbretta dyne. Den er jo bare supermyk å ligge på da. Sååååå passende for ei lita siameserfrøken.

Det som er litt morsomt er at når jeg skal ha henne ned, enten hun er på dyna, oppå skapet eller på vei ned er at når jeg tar tak i henne så bare slipper hun seg ned i armene mine. Alle andre katter jeg har vært borti ville klort seg fast der de er og vært vrange, men ikke denne jenta nei. Hun stoler visst på meg for hun protesterer ikke og klorer seg ikke fast, men blir helt slapp. Koooosungen!

 

Legg igjen en kommentar

