Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Skravling desember 30, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 10:54 am

Det går litt trått med håndarbeid om dagen. Jobber på flere store ting samtidig. Jeg veit ikke om det er den lureste fremgangsmåten med tanke på å bli fort ferdig, men sånn har det blitt. Jeg synes det er litt kjedelig å ikke ha nye ting å vise fram jeg da.

De fine hakka pulsvarmerne i forrige post ga jeg bort til ei god venninne i går som har dilla på lilla. De blei godt mottatt. 🙂

Det jeg holder på med nå er fremdeles den lilla kjolen til Frøya samt en lilla kjole til meg selv. Så har jeg pulsvarmere på gang, samt noe nålebinding…

 

Legg igjen en kommentar

