Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Harmony Wood hakkekroker desember 21, 2008

Filed under: hakkekrok,hakking — Ella @ 6:40 pm
Tags: , , ,






Når jeg begynte å jobbe i Du Store Alpakka tok det ikke lang tid før jeg sa til min sjef at jeg ønsker meg hakkekroker som passer til det uskiftbare pinnesystemet vi selger. Sjefen synes det var en god idé og sendte avgårde instruksjoner til fabrikanten. På fredag kom de første prøvene og jeg fikk en hakkekrok jeg kunne teste. Den funker kjempebra!!!

Jeg har nå laget et par flathakka pulsvanter med den nye kroken. Jeg brukte garnet Hacho (merinoull) fra mirasolkolleksjonen.

Jeg gleder meg til hakkekrokene kommer for salg! (Muligens i begynnelsen av februar….)

 

4 Responses to “Harmony Wood hakkekroker”

  1. Karin Says:

    sikle….
    jeg vil også ha.. de kommer vel i vanlig hakkepinne også , 2 kroks??
    pulsvarmerne var kjempefine, lekkert garn, er det nytt??
    gleder meg til også være innehaver av en harmony hakkepinne

  2. Stella Says:

    Tror desverre ikke vi får dem i vanlige lange… Men de blir jo like fullt tokroks – bare med en vaier i mellom. 😉

  3. Bodil Says:

    Smart ide. Det hender eg hakkar eg og, men det er mest gryteklutar. Fin side du har:)

  4. tylandra Says:

    Takk skal du ha! 🙂


Legg igjen en kommentar

