Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Kooooosepus desember 1, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 1:13 pm


Når jeg hadde lagt meg i går kveld kom Blue Chandra og dyttet på dyna med den lille nesa si. Jeg løftet på den for å se om hun ville under, og da smatt hun inn i varmen og la seg tett inntil meg med hodet på armen min. Så la hun en liten labb rundt armen min og malte til hun sovnet noen minutter seinere. Det var så koselig! Det var ett av de øyeblikkene der jeg skulle ønske at noen kunne ta bilde av oss, meeeen desverre var det ingen andre tilstede. Derfor får jeg bare skrive om den søte lille katta som gjør de søteste ting.

Hun gjør ikke bare søte ting. På lørdag hadde hun en skikkelig raptus (igjen) der hun klorte meg opp noe veldig. Denne gangen så blodet rant. Hun hadde nemlig greid å klore meg opp inni venstrehånda og hadde flerret bort huden og punktert en blodåre som lå rett under huden. Akkurat nå sitter hun fast i låret mitt med alle klørne! Auuu! Når denne katta først får det for seg er det som hun sitter fast i meg med borrelås eller noe og det er supervanskelig å få henne bort. Hun har minst hundre klør, og kanskje 75 tenner. På det verste har jeg gjemt meg under dyna, for hun er det villeste dyret jeg har møtt.

Men plutselig er hun forvandlet til det mykeste og snilleste kosedyret igjen og alt er bare fint. 🙂

 

2 Responses to “Kooooosepus”

  1. Hanne Says:

    Raptuser kan være smertefulle, både for mennesker og interiør. 😉

    Kloklipp kan redusere blodutgytelsene, men hundre klør er ganske tidkrevende å stusse. *S*

  2. Balanse Says:

    Ulv i pusefell?


Legg igjen en kommentar

