Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Pennymor november 26, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:58 pm

Datteren min, Frøya, var bare to år når vi fikk The Fat og The Cute i hus. Faktisk flytta de inn sammen med oss noen uker før hun blei to år. De fikk navnene Matrim og Perrin etter to av hovedpersonene i fantasyserien Wheel of Time, som jeg leste på den tida. Den lille jenta mi synes dette var vanskelig å uttale så hun kalte dem Mattit og Penny. Jeg kalte Frøya ofte «Frøyamor» og det overførte hun til Perrin. De to har alltid hatt et spesielt nært forhold, og kosenavnet hennes på Perrin blei Pennymor. Dette synes jeg er utrolig søtt! Og fremdeles kaller hun Perrin Pennymor når de to kosesnakker sammen.

Perrin The Cute Cat har fått veldig lite oppmerksomhet i bloggen fram til nå for han gjør så lite av seg, bortsett fra å ligge å være søt i en eller annen krok. Men nå har han vært enda søtere enn vanlig samtidig som han har gjort noe som har gjort meg veldig glad. Han har nemlig lagt sin elsk på toppetasjen på kattemøbelet jeg kjøpte for et par uker sida. Først var det bare Chandra som ville ha noe med det fine møbelet å gjøre (noe som gjorde meg litt småsnurt siden jeg hadde brukt tusen spenn på det og ommøblert stua for kattenes skyld), men nå ligger Perrin der mye. Hurra!



Bare se så søt han er!

 

3 Responses to “Pennymor”

  1. Balanse Says:

    Pennymor er helt klart et prakteksemplar av en pus 🙂

  2. Charlotte Says:

    Nusselig ja!

  3. Ada Says:

    Jeg savner alltid Pennymor når jeg har vært hos dere en stund og drar hjem igjen. Digger vampyrtennene hans! 😉


Legg igjen en kommentar

