Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Uæææh, en hund! november 5, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:04 pm



Jeg passer en hund. En Bracco Italiano-tispe på 8 år. Dette er en hund jeg faktisk trente med når jeg gikk på hundetrenerskolen. Anastasia er utrolig rolig og snill og hun bryr seg ikke om kattene.

Kattene derimot tok det ikke pent å få en hund inn i huset. Matrim og Perrin skvatt avgårde opp på hver sin hylle, med strittende ører og haler. Perrin rørte seg ikke på over 12 timer!!! Jeg rydda unna de fine tekannene mine så han ikke skulle knuse dem i sin frykt.

Matrim og Perrin har bodd med hunder så godt som hele sitt liv, så at de skulle ta så veldig på vei for en rolig, voksen hund hadde jeg ikke trodd. Chandra som derimot aldri har sett en hund før (så vidt jeg veit) er den tøffeste av de tre. Hun er den eneste som har gått rundt på gulvet så lenge hunden har vært her. Hun har også kommet og kost på fanget mitt. Vi har nettopp avsluttet en kosestund faktisk. Tøffe fine pusa mi!

 

Legg igjen en kommentar

