Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Strikka kjole oktober 20, 2008

Filed under: kjole,Uncategorized — Ella @ 2:46 pm
Tags: , ,


Denne kjolen gjorde jeg om fra en genseroppskrift. Den er strikket med to tråder – Babysilk og Tynn alpakka. Jeg lagde ribber i sidene for at kjolen skulle bli littegranne mer figurnær. Jeg synes kjolen blei kjempefin!

I og med at den er strikka med to tråder og pinne 7 er den rask å lage også. Supert! Det var forresten denne kjolen jeg holdt på med når jeg strikka på meg en ekkel skade i venstre langfinger. Den har ennå ikke blitt helt god. 😉
 

3 Responses to “Strikka kjole”

  1. Karin Says:

    Se her ja.. her var det mye nytt =)
    Kjolen var kjempefin.. skulle ønske jeg orka å strikke så store ting

  2. Stella Says:

    Hmmm, det gjør du da! Du har jo strikka en hel stor jakke, og mange andre store ting. Og du lager masse mindre ting med masse pirkearbeid på som jeg ikke gidder å gjøre. Tar mer tid det! 😉

  3. Stella Says:

    Hmmm, det gjør du da! Du har jo strikka en hel stor jakke, og mange andre store ting. Og du lager masse mindre ting med masse pirkearbeid på som jeg ikke gidder å gjøre. Tar mer tid det! 😉


Legg igjen en kommentar

