Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Jakke oktober 20, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 2:36 pm

Mamma fant denne jakka i et eller annet ukeblad for et par års tid siden. Vi likte den begge to og fant ut at jeg skulle strikke den. Den er strikket i Kitten Mohair, og det var myye jobb å lage den. Jakka er egentlig innmari fin, men jeg føler meg alt annet enn vel i den. Derfor håper jeg noen vil kjøpe den av meg når jeg kommer så langt som til å prøve å selge den.

 

One Response to “Jakke”

  1. Karin Says:

    Jeg syns denne jakka er skikkelig fin jeg.. skjønner ikke at du ikke vil ha den selv!
    Jeg husker du strikka på den første gangen jeg møtte deg trur jeg


Legg igjen en kommentar

