Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Heklet lue oktober 8, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 6:31 pm

Jeg klarte ikke å dy meg lenger – jeg bare måtte legge ut dette bildet av eksen min som prøvde på seg en lue jeg har hekla (i barnestørrelse…). Er han ikke fin!? 😀

Oppskriften på lua fant jeg i et hobbyblad. Lurer på om det het Hobbyglede eller noe sånt…

Spriren har hatt flere av dem. Innmari lure på varme sommerdager da sola steiker unge skalper. 😉

 

2 Responses to “Heklet lue”

  1. Karin Says:

    HAHAHA.. det får’n si.. dette må være Rune i sitt ess =P *ler*

  2. Stella Says:

    Han er en liten klovn til tider. 😉


Legg igjen en kommentar

