Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Varm i trøya! oktober 7, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 7:24 pm

Lille Blue Chandra har nå blitt skikkelig varm i trøya. Jeg hadde glemt hvor rampete kattunger kan være – og de kan virkelig være VELDIG rampete!

Jeg har vært borte i helga og har hatt ei venninne til å bo her og passe kattene. Hun har visst fått gjennomgå skikkelig av disse pusene, både dag og natt. Eh… særlig om natten…

Nå ligger lille vakre Blue Chandra og sover på fanget mitt med hodet godt lent på venstrearmen min, mens jeg prøver å taste heeeelt rolig for ikke å forstyrre henne. *kremt* hehe….

For noen minutter siden var hun ikke like engleaktig. Hun sneik seg nemlig inn i bokhylla. Hva skulle hun der? Jage noen bortkomne hybelkaniner kanskje? 😉

Må skryte litt av de to gutta våre også, for de har alt i alt tatt det å få en ny pus i hus veldig pent. Det var litt fresing de to første dagene, men etter det har de vært så snille så. Akkurat nå ligger Chandra og Matrim sammen i sofaen og døser. Koselig!!

 

Legg igjen en kommentar

