Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Pjona pulsvarmer september 16, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 7:21 pm

Hehe, når jeg var ferdig med denne var jeg tydeligvis så ivrig med å få vist den fram at jeg ikke engang tok meg tid til å feste trådene før jeg fotograferte den!

Øverst og nederst har jeg kun pjonet i bakerste ledd av forrige maske, mens i midten har jeg tatt to i bakerste og to i forreste ledd om hverandre. Det blir så fint mønster av det!

Jeg lagde en til, og jeg var kjempefornøyd med paret. Supersøte blei de. Jeg ga dem bort i gave til ei som jeg tror aldri har brukt dem….

Jeg lagde også et makent par i en grønn/turkisaktig farge. De solgte jeg til ei venninne som har brukt dem masse! Blir alltid så glad når jeg treffer henne og ser at hun bruker dem.

 

Legg igjen en kommentar

