Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Hekla sjal september 16, 2008

Filed under: Hekling,sjal — Ella @ 8:06 pm

Dette sjalet hekla jeg av noe dalegarn jeg fikk av mamma.
Når det var ferdig gikk det en stund før jeg tok det i bruk. Av og til er det sånn; som om det ferdige produktet må modnes litt før jeg kan bruke det.

Når sjalet først var «modent» brukte jeg det masse masse, og jeg hadde det med meg på studieturen til Irland i fjor høst. Der brukte jeg det hele tiden. Ei studievenninne sa at hun digga sjalet mitt skikkelig, så da sa jeg at hun skulle få det av meg så fort vi kom oss hjem igjen. I Irland trengte jeg det jo selv! 😉

Når vi kom hjem fra Irland skyntet jeg meg å vaske det så jeg fikk overbragt det dagen etter. Venninna mi blei kjempeglad for det og jeg har sett henne bruke det mange ganger siden. Har vel nevnt det før, men det er superhyggelig å se venner bruke ting jeg har laget!

Jeg lagde et sjal til i samme farge, for jeg hadde nemlig mer garn, men det har bare blitt liggende. Tror ikke jeg kommer til å bruke det heller… Ett sånt var visst nok for meg, og det var nok meninga at det skulle gis videre. 🙂

 

Legg igjen en kommentar

