Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Støpte lys september 15, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:49 pm

Å støpe lys er skikkelig moro! For meg er det en vinterhobby. Tror hele familien er vannvittig lei av å få støpte lys av meg til jul!

Men det er så mye moro man kan gjøre underveis i støpeprosessen, og resultatet er aldri gitt på forhånd. Det liker jeg. Det er like spennende å se det ferdige resultatet hver gang.

 

3 Responses to “Støpte lys”

  1. Ada Says:

    Ååå, de rosa var fine! Sånne vil jeg også lage…

  2. Stella Says:

    Gjør det da vel. 😉

  3. Louie Says:

    Jeg for min del er ikke lei av lys til jul, det er jo en forbruksvare som man aldri får nok av…:)


Legg igjen en kommentar

