Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Runer september 15, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 8:25 pm

Dette settet med Runer lagde jeg for to eller tre år siden… Husker ikke. Uansett… Jeg hadde lenge hatt lyst til å lage meg et sett Runer uten at det blei til noe. Men så fant jeg plutselig en liten bjørk som sang til meg og prosjektet var i gang.

Jeg sagde dem ut med en stikksag (som kanskje er noe av det jeg er mest redd for her i verden!) og filte dem ned med tre finhetsgrader sandpapir. Så tegnet jeg opp Runene på emnene med blyant, og svei dem inn med en pyrograf.

Alt dette foregikk selvfølgelig med en god dæsj magi, og til slutt blotet jeg på dem for å gjøre dem helt mine. Jeg digger dem!

 

Legg igjen en kommentar

