Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Hurra! september 15, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 7:43 pm

Jeg er ferdig med et oversized sjal i naturhvit nanuk! Eller… Jeg må feste trådene. Jeg måtte bare få det ut – at jeg er ferdig og kjempefornøyd! Det er akkurat så stort og herlig som jeg tenkte at det skulle bli. Må få lagt ut bilde snart! Kanskje jeg kan få noen til å knipse det i morgen til og med.

Uansett: ferdig! Hurra!

 

Legg igjen en kommentar

