Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Hakka pulsvarmere september 10, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 6:41 am


I påsken for et par år siden blei jeg skikkelig inspirert av høytiden og fant fram noe gult restegarn. Det resulterte i disse søte pulsvantene. Gult er ikke min farge, så jeg har aldri brukt dem. De ligger som så mye annet i boksen med ting som skal selges/gis bort.

En vakker dag skal jeg lage et tilsvarende par i mine farger, for jeg liker virkelig formen og størrelsen på dem.

 

2 Responses to “Hakka pulsvarmere”

  1. Kudi Says:

    De var stilige! Ikke så lange, men har alt de trenger. Og gult er jo kult..

  2. Stella Says:

    Hvis du vil ha dem, sender jeg dem din vei! 😉


Legg igjen en kommentar

