Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Gimpet skjerf september 8, 2008

Filed under: gimping,skjerf — Ella @ 4:30 pm

Gimping er en teknikk der resultatet blir utrolig fint, men jeg synes det er utrolig kjedelig!! Dette skjerfet er faktisk det eneste jeg har giddi å gimpe ferdig. Har begynt på flere skjerf, men de har havna i søpla før jeg har kommet halvveis.

Dette skjerfet ligger i boksen sammen med andre ting jeg skal selge/gi bort.

Det er mitt eget design by the way.

 

2 Responses to “Gimpet skjerf”

  1. Karin Says:

    Jeg er helt engig.. gimping er et pes. Men sjerfet ble veldig fint da. med masker på kryss og tvers og noen samla og sånn.. det hadde ikke jeg tenkt på.. Du gimper lurere enn meg!

  2. Kudi Says:

    Kjempefint! 😀


Legg igjen en kommentar

