Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Pjona pulsvarmere september 5, 2008

Filed under: pjoning,pulsvarmere — Ella @ 7:17 am

Et par søte små pjona pulsvarmere. For de som ikke vet det er pjoning en hekleteknikk.

Nå virker det kanskje som jeg ikke lager noe annet enn pulsvarmere, men det stemmer ikke helt. Jeg har laget en del store ting, men jeg vil vise dem fram ordentlig. Til det trenger jeg en modell så jeg kan fotografere eller en fotograf så jeg kan være modell selv. Forhåpentligvis får jeg fikset det i neste uke. 🙂

 

2 Responses to “Pjona pulsvarmere”

  1. Ada Says:

    Jeg kan være fotograf 😉

  2. Stella Says:

    Jah! Gjerne det! 😀
    Kom kom kom!!!


Legg igjen en kommentar

