Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Hakka pulsvarmere september 4, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 6:40 am

Hakking er en av mine favoritteknikker! Når jeg vil lage noe, men er utålmodig, er det ingenting som slår å hakke pulsvarmere med tykt garn og en tykk hakkekrok! Da har man et par varmere ferdig i hvert fall i løpet av et par timer!!

Disse tre parene har jeg laget av restegarn, og de gikk superfort å lage. Riktignok med mellomstor hakkekrok, men de er ikke så lange så det gikk fort likevel. De røde/sorte og grå/hvite har jeg økt masketallet på slik at de legger seg fint over håndbaken og ikke glir oppover armen.

Akkurat som de tre parene i forrige innlegg, ligger også dissse i en boks og venter på at noen skal bruke dem. Jeg får selge dem eller gi dem bort etter hvert.

 

4 Responses to “Hakka pulsvarmere”

  1. Karin Says:

    sprøtt.. jeg har laget noen som ser ut til å være helt identisk like de svarte og grønne.. lik lengde og akkurat lik farge.. merkelig. Det gleder meg å se at du oppdaterer daglig nå..hehe.. venter i spenning på mere snæks

  2. Ada Says:

    Jeg må tydeligvis lære meg å hakke… Ting som blir fint, er anvendelig, og går fort å lage høres bra ut!

    Jeg vil også være sånn flink!

    Visste du forresten at du kan selge det på http://www.etsy.com?

  3. Stella Says:

    Jeg lærer deg det jeg, Ada. Any time!

    Nei, det visste jeg ikke. Må sjekke det ut…

  4. Ada Says:

    Yay! 🙂 Men jeg advarer deg, jeg eier ikke talent for sånne ting! 😉


Legg igjen en kommentar

