Creature creating and beasties

Just another creative lady and her furry companions.

Første innlegg – in liten presentasjon august 31, 2008

Filed under: Uncategorized — Ella @ 9:01 am

Dette skal være min håndarbeids- og hobbyblogg. Her kommer jeg til å legge ut bilder av ting jeg fikler med av forskjellige skaperverk. Jeg gleder meg! Før jeg kan legge ut bilder må jeg komme meg hjem. Akkurat nå er jeg nemlig på besøk hos min bror og min svigerinne og jeg har ingen bilder av ting her. Kan imidlertid røpe såpass at jeg har med meg strikketøy hit. Det er et sjal i naturhvit Nanuk, som skal bli skikkelig overdimensjonert og superdigg. Bilde kommer etter hvert!

 

2 Responses to “Første innlegg – in liten presentasjon”

  1. Karin Says:

    Ja nå må jeg si jeg gleder meg til bildene kommer.. Gøy å følge med på hva hverandre driver med.. Det blir spennende.. Karin

  2. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.


Legg igjen en kommentar

